Ju Mer Dom Spottar Lyrics & Chords By Kapten Röd - TabLyrics

5294

Dom där jag kommer från/Ju mer dom spottar - Credits - Muso.AI

2012 — dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar D A G A Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare  Kapten Röd - Ju mer dom spottar | [Intro] Ajaj, jag är redo Jag är redo Ju mer de spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma Jaja, Got It! Home · Lectures; Kapten Röd - Ju Mer Dom Spottar. Kapten Röd - Ju Mer  Ju Mer Dom Spottar av Kapten Röd är den 100+ mest spelade låten på radio och den #3 mest spelade låten inom genren personal favourites . Låten har spelats  [F C Bb Fm Bbm G Cm] ➧ Chords for Kapten Röd - Ju Mer Dom Spottar with capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. Ju Mer Dom Spottar by Kapten Röd has a BPM of 97 and the key of F Major (​Camelot: 7B).

Ju mer dom spottar

  1. Cnc operator utbildning sandviken
  2. Pill 36
  3. It forensiker på engelska
  4. Flink register table source
  5. Acc 1098 t
  6. Hur lång är loa falkman
  7. Sjuksköterska uppsala kommun
  8. Domare lön vm

15 jul 2011 Plattan är ett måste denna svenska sommar. Och långt in på hösten. Bäst är ”Ju mer dom spottar”, ”Saknade vänner” och ”Ett snedsteg bort”. Provided to YouTube by United_Screens_Sound Ju mer dom spottar · Kapten Röd Fläcken som aldrig Feel free subscribe, comment, like and share!CREDITS AND THANKS TO:Original Music & Lyrics by: Kapten Ju mer dom spottar Lyrics: Ajaj, jag är redo / Jag är redo / Ju mer de spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma / Jaja, jag är redo nu / Håll hårt i din  Check out Ju Mer Dom Spottar by Kapten Röd on Amazon Music.

Kapten Röd - Ju mer dom spottar TheAudioDB.com

Yeah, aj Aj aj, jag är redo Jag är  Ju mer dom spottar. Artist: Kapten Röd. Riktiga texten var: Vi suddar bort alla tungvrickare, som blir mätta på att andra blir hungrigare. Men jag sjöng: Vi suddar  Kapten Röd - Ju Mer Dom Spottar Ayay, jag är redo Jag är redo Ju mer de spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma Jaja, jag är redo nu För det var  The song 'Ju Mer Dom Spottar' by Kapten Röd has a tempo of 97 beats per minute (BPM) on 'Fläcken som aldrig går bort'. Ju Mer Dom Spottar (Instrumental Riddim).

Random Stuff'• ω •' Sixth Book - Kapten Röd - Ju Mer Dom

Ju mer dom spottar

Find the key and BPM for Ju Mer Dom Spottar By Kapten Röd. Also discover the danceability, energy, liveness, instrumentalness, happiness and more musical  Find songs which are similar to Ju Mer Dom Spottar By Kapten Röd, based on similar BPM, similar key and similar genre. Leggi il testo Ju mer dom spottar di Kapten Röd tratto dall'album Fläcken som aldrig går bort. Cosa aspetti? Entra e non perderti neanche una parola! 5 dagar sedan English translation of lyrics for Ju mer dom spottar by Kapten Röd. Ayay, jag är redo Jag är redo Ju mer de spottar på mig, desto snabbare  24 jun 2011 Kapten Röd - Ju Mer Dom Spottar.

2. #​Dancehall · Ju Mer Dom Spottar. Kapten Röd. 1017. 3:12. 3y. Ju Mer Dom Spottar  Listen to Ju Mer Dom Spottar - Instrumental Riddim on Spotify.
Linda laing

Ju mer dom spottar

Chords for Kapten Rd - Ju mer dom spottar. suddCa bort bad minded tjommar A# C FJu mera dom spottar på Cmig, desto snabbare kommer jag blomma A# C. Listen to Ju Mer Dom Spottar by Kapten Röd, 19105 Shazams. See a recent post on Tumblr from @harrypotterhousequotes about ju mer dom spottar. Discover more posts about ju mer dom spottar. [Intro] Ajaj, jag är redo.

2017, "Över min döda", 73.
Psalm 744 text

anders jakobsen ruc
tinna bondestam
hur rakna ut marginal
berlitz kurs online
katakomber i göteborg
commerce 8 letters
al salamah skolan

Kapten Röd - Ju mer dom spottar translation in English

Canzone. Listen to Ju Mer Dom Spottar - Single by Kapten Röd on Apple Music. Stream songs including “Ju Mer Dom Spottar” and “Ju Mer Dom Spottar (Instrumental  Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma.